Oppskrifter

torsdag 18. august 2011

Heklet løper



Jeg har dukket ned i min store "halvferdige-prosjekter" eske og gjort ferdig et par prosjekter.  Denne løperen var egentlig MYE større.  Det som nå er lengden var opprinnelig bredden.  


Jeg har med andre ord rekket opp en hel haug, fordi jeg ikke hadde nok tråd til å fullføre den slik den skulle være.  For at ikke alle timene skulle være fullstendig bortkastet heklet jeg en avslutning slik begynnelsen var og vips en liten løper i stedet.


Synes den ble riktig så søt, men jeg bruker ikke løpere og har fryktelig mange fra før av liggende i en skuff.  Denne havner derfor i Epla-butikken.  Likevel; klapp på skulderen til meg selv, nå har jeg bare et halvt nøste syltynn hekletråd liggende..... ;0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar