Oppskrifter

mandag 12. desember 2011

Julegave til meg selv...


Regnet øser ned utenfor, ikke mye julestemning å hente utenfor vinduet, nei.  Likevel har jeg hengt mer ut av vinduet enn vanlig.  Jeg har holdt øyne og ører åpne for den lille røde bilen på sin postmannsrute....Så snart postdamen kjørte rundt svingen trosset jeg vær og vind, kastet parkasen rundt meg og tråkket oppi en gedigen sølepytt på vei til postkassen i slippers - ikke dagens smarteste valg akkurat...

Vel innendørs ble de våte sokkene vrengt av i samme sekund som pappen ble flerret opp, for her er pakken mamma har ventet på!  (Bestilt på Capris, tok sin tid, men billig!)

Snakk om godsaker - Her skal det strikkes, sys og hekles - helst alt på en gang!

Ps.  I dag er det ett år siden denne krabaten så dagens lys for første gang.  Gratulerer, lille skatt!
Resten av dagen i dag, er det du som skal få pakker ;0)



3 kommentarer:

  1. 5 hobbybøker på en gang må være toppen av lykke! :) Jeg har to av de, og jeg blar meg aldri lei..
    Masse inspirasjon! (Made by me og Nøstebarn-boka har jeg)

    Og nydelig krabat ♥ Gratulerer med dagen som var :)

    Klem i førjuls-stria

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempefine ord om hjulefanten min :) Jammen ikkje kvar dag eg blir kalt designerspire! :) Så kjekt :)
    Veldig fin julegåve du har kjøpt til deg sjølv her, eg har to av bøkene ståande i hylla allereie :)
    Gratulerer så mykje med overstått 1-årsdag :) For eit herleg gull :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  3. Lite liv her inne - hører vi snart fra deg?

    SvarSlett