Oppskrifter

onsdag 18. mai 2011

Orden i sysakene...


Jeg er veldig hemmelighetsfull enda, for det er langt i fra orden i sysakene....men det ryddes, sorteres og organiseres over en lav sko!  Den ene posen etter den andre med halvferdige prosjekter og dertilhørende garnnøster eller stoffbiter dukker opp fra eske etter eske.  Jeg visste jeg hadde mye garn og hobbyutstyr, men alt dette stoffet, hvor kommer det fra? 


Det er vel ikke annet enn et bevis på at jeg drømmer om å kreere designerplagg til barna og lekre interiørartikler til hjemmet , men at det hittil bare har blitt med drømmen ;0)


Vel, vel.  Det er mye som gjenstår - symaskinen er ikke kommet ned engang, men drømmen om et eget hobbyrom er definitivt like rundt hjørnet. 


1 kommentar:

  1. Har det på samme måten, har samlet endel stoffer, men tiden strekker bare ikke til. Skulle gjerne kledd barna mine i egne fargerike kreasjoner, men det begrenser seg til et og annet halvbra prosjekt Ü Forhåpentligvis gjør øvelse mester!
    Jeg er ikke noen kløpper når det kommer til bilderedigering, og har et gammelt billig digitalkamera. Men jeg gjør litt enkle ting med Picknick, siden jeg også bruker Flickr som bildelagrings/-delings tjeneste. Jeg har den oppgraderte versjonen som jeg betaler litt for i året: http://www.picnik.com/

    SvarSlett