Oppskrifter

onsdag 28. september 2011

Permisjonsbroderi

Jeg klarer ikke helt å tidfeste når dette broderiet ble kjøpt inn (bestilt hos Ateljé Margaretha), men vet at det var i god tid før jul et eller annet år....siden den gang har jeg brodert uttallige timer mens jeg har hatt permisjon med førstemann.  Det har vært framme flere ganger i heten i Qatar, og jeg må innrømme at det føltes litt spesielt å brodere snø på vinduskarmen i 40 graders varme.

Siden det nå går mot mørkere tider frister det å brodere litt igjen, og hvis det noen gang skal være riktig å sette seg som mål å bli ferdig med dette evighetsprosjektet må det vel være nå; i god tid før jul, mot slutten av permisjonen med sistemann.

La oss håpe at dette motivet forblir et permisjonsbroderi og at jeg nå kan gå inn i sluttfasen, ikke bare nok en etappe på veien.  Vi har ikke planer om flere barn, så det er nå eller aldri! ;0)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar