Oppskrifter

onsdag 23. juni 2010

Endelig hjemme!

Det ble brått stille på bloggen etter at flytteeskene var sendt avgårde.  Det skyldes delvis at vi har hatt det travelt med å komme oss i orden i huset, men vel så mye at det har vært travelt med besøk og mye farting til alle som har ventet på oss her hjemme.  Ordentlig koselig har det vært. 

Sist, men ikke minst skyldes tausheten at ledningen til å overføre bilder fra kamera til PC ved en feiltakelse har havnet i flyttelasset.  Det tar vel enda et par mnd før det kommer seilende nordover, så i min søken etter en erstatning kom jeg plutselig på at det egentlig er vel så enkelt å putte SD-brikken rett i PCen.......*dah!*


Denne lyse idéen kom til meg mens jeg pakket opp pakken fra Handmade Vibeke - det må har vært litt av hennes kreativitet som lå gjemt mellom de lekre silkepapirene og smittet over på meg et lite øyeblikk der.  Mer om hva som lå inni pakken kommer senere....


Vel, bildene er nå overført og det eneste bloggbare jeg har klart å knipse er et påbegynt babyteppe fra Pickles.  Jeg hadde selvsagt bestilt for lite garn, så nå er enda en bestilling lagt inn for å få gjort det ferdig!  Tror det er på tide å komme seg i jobb igjen, så de små grå kan få litt mer å bryne seg på.  Første arbeidsdag er i morgen, så det blir det fort en ordning med den saken! 

I morgen kommer visst regnet til vestlandet også, så nå skal jeg ut på terassen og nyte freden og roen mens vesla sover, en kopp kaffe i solaveggen og nytt strikkeprosjekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar