Oppskrifter

mandag 4. april 2011

Fravokst kjørepose



Jeg er kjempeheldig som har så flinke strikkere rundt meg.  Da jeg gikk gravid med lillegutt spurte tanta mi hva jeg ønsket at hun skulle strikke.  Svaret kom kjapt, for en vinterbaby må ha en kjørepose til bilstolen!  Denne har jeg brukt utrolig mye!  En nyfødt forsvinner jo helt i en "utedress", så jeg syns det både ser penere ut og ikke minst virker mye mer behagelig for den lille å bli puttet inn i en romslig pose der en kan bevege beina fritt uten stive klær. 

Nå har dessverre poden vokst ut av dressen, men den er like fin som ny, og pakkes bort i påvente at en arvtaker.  Det blir ikke mitt avkom, men muligens et søskenbarn med tid og stunder??  Slike skatter tar jeg i hvertfall godt vare på til neste generasjon om det måtte bli nødvendig å vente så lenge med å ta den fram igjen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar