Oppskrifter

torsdag 10. februar 2011

Award

Før jul...ja faktisk lenge før jul, fikk jeg min aller første award!  Det kan man, tross fødsel og bloggfravær, ikke la gå upåaktet hen.  Litt takknemlighet må man jo vise - tusen takk g-anette!  Jeg ble kjempeglad, for det er tross alt ikke så fryktelig mye jeg har publisert her på bloggen enda...


Med awarden følger en oppfordring om å fortelle om tre favoritt-gjøremål;

1. Jeg trives aller best hvis jeg i løpet av ei uke klarer å skvise inn et par treningsøkter.  I dag har jeg hatt min første tur på Sats etter fødselen, og det føles HERLIG!

2. For tiden er jeg lykkeligst når jeg kan ligge på gulvet og kikke på mine to små som leker "sammen".  Tulla på 2,5 år prøver iherdig å aktivisere skatten som har rukket å bli 9 uker...han gurgler og smiler tilbake.  Det finnes ikke noe mer tilfredsstillende enn slike stunder.

3. Å skape noe kreativt er min form for avslapping.  Når jeg har strikketøyet i hendene slapper jeg av enten det er i sofakroken en fredagskveld eller når skravla går sammen med venninner. 

I tillegg elsker jeg å la meg inspirere av kreative blogger - og ofte er det disse jeg kikker innom;




Awarden sendes herved videre til dere jenter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar