Oppskrifter

onsdag 9. februar 2011

Sykurs!


Hurra! Jeg har meldt meg på sykurs hos textart.no!  Jeg kom over denne lokale sybutikken i en blogg der skribenten beklagde seg over å ikke være bosatt i nærheten.  Dessverre husker jeg ikke hvor jeg leste dette, men tusen takk for tipset!  Jeg ble overivrig over denne nyoppdagelsen og har herved tenkt å gjøre noe med mitt forsett om å bruke permisjonen på å lære meg å sy.  Symaskinen er fremme i ny og ne, men sjelden til noe mer kreativt enn å legge opp bukser eller sy et putetrekk...det siste er kanskje litt skryt det også...

I april blir det andre boller - da stiller småen og jeg med symaskinen under armen som byfolk på landet.  Vi tar turen til Jæren for å lære oss noe nytt!

Jippi, kan nesten ikke vente....

1 kommentar:

  1. åh.. heldig er du. (Det er meget mulig det var inne hos meg du leste om det). Du får fortelle hvordan det var :-D
    *grønn av misunnelse*

    SvarSlett